18 mars 2012


dette är ett sätt jasmin åker på hahahah
ge mig mat nu mamma !!!!!!!!
titta så lycklig jag är som kan sitta
allt ska tuggas på, inne på sin andra tand nu

Hejsan alla där ute, en uppdatering här får man göra ibland, livet rullar på här hemma, Zakaria gör mycket nu, för två veckor sen vänder han sig, sitter gör han rätt så bra själv med nu, tar sig fram med att hasa sig fram så en tidsfråga innan han kryper. Fått två tänder den spruckit igenom nyligen då jag såg den idag, så nu ska de bara växa till sig, så lite halvkinkig är han här hemma av och till, annars måste jag säga att han är en glad pojke, ler och skrattar alltid här hemma och charmar alla när man går ut. hihihi. Annars går en vecka här hemma fult med en massa saker att ta hand om och göra. NU ammar jag enbart på morgonen, nu äter han gröt och mat och får ersättning, så det känns faktiskt skönt att ha slutat med ammningen nästan helt, har klarat av sex månader som var mitt mål, nu ska ingen säga något annat om den saken, ihihihih. Zakaria älskar mat om sagt, speciellt gröt, sen att få han att dricka vatten är sådär än så länge, men han ska lära sig. tänk ändå den 25 blir han redan 7 månader, som tiden går, snart dags för hans 1 års dag ihih, nej jag ska först fylla 30, usch låter inte så farligt men känns lite. Annars idag har vi haft besök av två av mina tjejkompisar från gymnasiumet och deras barn, var riktigt trevligt det, men nu ska jag sysselsätta min son här hemma, ha det bra, hörs när vi hörs puss puss Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar