30 mars 2012

detta är ett sätt att sova på, i sin gåstol
titta på mig, jag sitter och ser cool ut
sötaste barnen mina
storasyster gungar sin bror, så roligt det är

Fredag och tiden rinner på som attans, hihihi. Hej alla iallafall, vet jag inte skriver så mycket men så är det med en massa att göra som två barns mamma och utan man ibland så har man inte orken och lusten att sitta här, men tittar ju in ibland och uppdaterar lite. Pojken min växer, 7 månader redan, väger snart 9 kg och över 70 lång, var ju 6 veckor sedan vi var på bvc, så vet inte exakt men tar ett hum där efter sist vi var där. Sen har han 2 täner där nere, som varit ett evigt kliande men dök upp en redan kring 6 månader och sen nästa efter 2-3 veckor. så nu ser han så söt ut med sina två tänder, går gör han med sin gåstol, ser så skoj ut, den använde inte alls Jasmin som liten, de snackar att den kan påverka hämningen av att börja lära sig gå, men har en vän som vars flicka var 9 månader när hon börja gå och hon hade suttit mycket i den, så säkert väldigt olika, sen hasar han sig fram, inte kryper riktigt utan har annat sätt, alla har sin olika teknik, hihihi. Skrika kan han, lär sig av sin syster. Jasmin mår bra, busig som vanligt men är min lille hjälpreda, hjälper mig så fint, men har fortfarande ett väldigt envist tålamod, försöker härma mig i allt, vara en liten mamma tror hon. Som hon lär sig snappar upp allt man säger och gör, man tänker ju inte på det alla gånger , så måste tänka sig för. Ja ja snart ska man bli 30 år, ha kalas här hemma, fast ingen direkt fest för man vill ha sin familj och barn omkring sig, de ska ju med få vara med på sin dag, hade de varit lite äldre men är ju fortfarande mammas små bebisar ahhahah. ja nej annars idag ska det bara mysas med familjen min, snart iväg och handla lite gott, men vi hörs när vi hörs, många kramar och pussar till er som fortfarande är här inne nån gång.

1 kommentar:

  1. I love your background. I'll follow you if you follow me :)

    www.simplymadeorigami.blogspot.com

    SvaraRadera